Szklana pogoda, czyli reklama telewizyjna

To drugi, zaraz po Internecie, najchętniej wykorzystywany sposób reklamowania produktu. Największą zaletą telewizji jest jej dostępność oraz powszechność. Starsze pokolenie nie korzysta z Internetu, często ograniczeniem bywa również miejsce zamieszkania czy brak środków na zakup komputera. Za kilka, może kilkanaście lat, ta sytuacja niewątpliwie ulegnie zmianie, jednak na dzień dzisiejszy nie możemy bagatelizować znaczenia telewizji we współczesnej reklamie. Każdy reklamowany produkt ma ściśle określony target, czyli odbiorców, do których jest skierowany. Dlatego też możemy zauważyć, iż inne produkty reklamowane są rano, inne w południe, a jeszcze inne wieczorem. Najbardziej pożądany czas antenowy, to przerwy na reklamy, oddzielające pogodę i sport od głównego wydania wiadomości. Dowiedziony, że w tym czasie gromadzi się przed telewizorem, większość posiadaczy odbiorników. Wczesne godziny poranne, to czas, w którym większość ludzi jest w pracy, dlatego też wtedy reklamowane są produkty dla niemowląt i małych dzieci – producenci wiedzą, że w tych godzinach zasiadają przed telewizorem młode matki na urlopie macierzyńskim bądź emeryci.

energiaonline.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here