sponsoring w Polsce

Sponsoring tym różni się od prostytucji, że konotuje mniejsze kwoty za usługę jaką jest seks. Kiedyś był zajęciem bardzo szkalowanym. Obecnie nie dziwi nikogo jego obecność, a także dynamiczny rozwój. Niektórzy uważają to „zajęcie” za dorywczą pracę. Warto jednak zwrócić uwagę, że kobiety decydujące się na taką profesję, bardzo często szukają miłości. Mężczyźni raczej przygody, często też odskoczni od codziennego życia. Sprawdźmy, jak dokładnie wygląda sponsoring. Kto, komu płaci i jak wygląda to w praktyce.

Mężczyźni sponsorzy

Mężczyźni sponsorzy to osoby, które płacą za spotkania i seks młodszym od siebie kobietom, ale też mężczyznom. Oczywiście w zdecydowanej większości są to jednak relacje heteroseksualne. Z usług korzystają panowie w wieku 40-60 lat mający ustabilizowaną sytuację finansową. Prowadzą firmy i zajmują wysokie stanowiska. Co więcej, szerokie grono panów korzystających z takich usług jest mężami i ojcami. Najczęściej jednak nie chwalą się tym swoim żonom, a kobiety, którym płacą zobowiązują się do przestrzegania tajemnicy. Szczególni żonaci mężczyźni ukrywają związek oparty na sponsoringu. Czego szukają w takich relacjach? Najczęściej są to przyczyny związane z przeżyciem przygody czy wszelkiego rodzaju odskocznią. W dużej mierze są też związane z brakiem pożycia seksualnego w związkach małżeńskich.

sponsoring - czym jest i jak wygląda w Polsce

Kobiety sponsorki

Kobietami sponsorkami są zwykle starsze panie. Do tego grona należą wdowy, a często też rozwódki. Mając pieniądze, umawiają się z młodszymi mężczyznami obdarowując ich za seks drogimi prezentami, ale też płacące za wszelakie usługi seksualne. Panie zdecydowanie częściej niż panowie szukają w ten sposób miłości. Co więcej, są to kobiety, które zwykle mają już za sobą stały związek. Nawiązują relację z mężczyznami na zasadach sponsoringu, ponieważ jest to zupełnie niezobowiązujący układ. Panie umawiają się z młodszymi od siebie mężczyznami, co jest dla nich powodem do pochwalenia się przed koleżankami. Liczą na towarzystwo, ale czasami dochodzi do burzliwych romansów, podczas których dwie strony zakochują się w sobie.

Kobiety szukające sponsora

Kobietami szukającymi sponsora są z reguły młode dziewczyny na studiach czy nawet licealistki. W ten sposób zarabiają sobie na mieszkanie, życie, ubrania oraz rozrywkę. Sponsor nie musi być tylko jeden. Często jedna kobieta korzysta z sponsoringu wielu panów. Ma wtedy szansę na większy zarobek. Dziewczyny decydują się więc na kilku panów, którzy zaspokoją potrzeby finansowe. Rzeczywiście tym młodym kobietom zależy na dyskrecji. Nie chwalą się sytuacją przed koleżankami, znajomymi czy rodziną. Za to przed rówieśnikami lubią się chwalić posiadanymi „znikąd” pieniędzmi.

Mężczyźni szukający sponsorki

Podobnie jak w przypadku młodych dziewczyn, młodzi atrakcyjni mężczyźni wychodzą z założenia, że mogą skorzystać ze swoich zalet i szukają sponsorki. Dzięki sponsoringowi mają zapewnione prezenty, pieniądze, często nawet mieszkanie, a także drogie podróże czy ubrania. Wychodzą z założenie, że młodość dana jest jedynie raz, dlatego warto na niej zarobić.

Podsumowanie

Temat sponsoringu choć rzeczywiście dziś już nieco bardziej poznany, nadal budzi sporo kontrowersji. Jest to bowiem jedynie fizyczny układ, który powinien być z reguły pozbawiony wszelkich emocji. Taki związek z kilku powodów nie ma szans na miłość, choć pewnie od tej reguły dałoby się podać przykłady, gdzie para w końcu zakochuje się w sobie i żyją razem. W gruncie rzeczy chodzi o zaspokojenie swoich potrzeb seksualnych, a z drugiej strony o pieniądze. Wywołuje to negatywne emocje w odbiorze społecznym, dlatego że seks jest jednak sferą uważaną za pewien wymiar duchowości czy emocjonalności. Najwięcej o sponsoringu mówi się w dużych miastach, gdzie potrzeby młodych dziewczyn są zdecydowanie większe niż w małych miasteczkach. Warto zauważyć, że niektóre z osób oferujących swoje towarzystwo zastrzega sobie, że mogą to być spotkania wyłącznie bez seksu. Wtedy panie, które sprzedają usługę bardzo często staję się paniami, które wysłuchują problemów starszych mężczyzn czy kobiet. Także w tym czasie sponsoring zaczyna przemieniać się z aspektu fizycznego na aspekt terapeutyczny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here